De ce sa expui?

Sunt multe companii, atat din Romania, cat si din strainatate, care aleg participarea la o expozitie, targ, conferinte sau simpozioane, pentru ca este placut, pentru ca o fac altii sau pentru ca este dragut. Desigur, fundamentarea deciziei de participare pe astfel de criterii este o fundamentare la fel de solida ca oricare alta, dar este foarte probabil ca evaluarea si eficienta participarii sa ramana astfel greu de realizat.

Participarea la astfel de evenimente trebuie sa urmareasca atingerea intr-o masura cat mai mare a obiectivelor, respectiv beneficiilor, urmarite de catre expozant/participant. Categoriile generale includ vizibilitatea, credibilitatea, noi clienti potentiali, consolidarea relatiilor cu clientii existenti, prospectarea pietei, prospectarea concurentilor, imaginea brandului, contractare, networking, etc.

Pentru operativitate, am grupat aceste beneficii in patru categorii largi, dupa cum urmeaza:

1. Expozitiile / Evenimentele genereaza lead-uri importante si reale, cu impact asupra afacerii

Prin aplicarea unei strategii corecte, orice participare la un eveniment comercial, este o oportunitate de largire a bazei de clienti si colaboratori, atat reali, cat si potentiali. Vizitatorii specialisti sunt de regula motivati si interesati de produsele, tehnologiile, serviciile si solutiile oferite de firma Dumneavoastra, iar in unele cazuri au posibilitatea de a contracta pe loc.

Fata de cercetarea si alcatuirea unei baze de date din diverse surse, dupa anumite criterii interpretate diferit de catre diversele surse de informare, vizitatorii specialisti ai unui eveniment comercial reprezinta publicul efectiv interesat de incheierea unei afaceri, pe loc sau in viitor.

Stabiliti obiective de vanzari clare si realiste pentru echipa care participa la eveniment, inainte de participare. O participare reusita poate genera o activitate de de prospectare si ofertare de cateva luni pentru echipa de vanzari.

Elemente cheie:


2. Aflati ce functioneaza (si ceea ce nu functioneaza)

Targurile si expozitiile sunt bune oportunitati de a afla in ce directie merge industria. Pe parcursul unei perioade mai putin intense faceti o vizita concurentilor Dumneavoastra, incercand sa aflati ce fac mai bine, mai prost sau diferit fata de Dumneavoastra.

incercati sa determinati tipul de materiale promotionale de care oamenii isi amintesc, precum si cele pe care le uita. Abordati-va concurentii din postura clientului pentru a obtine liste de preturi si informatii despre cele mai noi produse. Dupa cateva ore de cercetare, veti putea identifica strategiile de vanzari si tacticile de marketing ale concurentilor dumneavoastra.

Elemente cheie:


3. Dezvoltarea si consolidarea brand-ului

Brandingul este un aspect foarte important al succesului, mai ales in industriile care depind de incredere si reputatie. Expunerea la un targ sau expozitie este o modalitate excelenta de a spune industriei ca firma Dumneavoastra este serioasa, de incredere si suficient de puternica pentru a sustine propria prezenta la evenimente si conferinte de mare importanta.

Prin fructificarea strategica a expunerii produselor si serviciilor oferite, puteti pozitiona compania ca fiind parte dintr-o nisa de piata, diferentiindu-va astfel de concurenta si de produsele lor. Pozitionarea standului langa companiile "blue chip" din industria Dumneavoastra creeaza o imagine psihologica puternica, care poate creea asociatii sugestive in perceptia potentialilor Dumneavoastra clienti si concurenti.

Elemente cheie:


4. Contractati fara a fi enervant
Nu toti prospectii raspund pozitiv la telesales sau direct mailing. Unii vad marketingul direct ca o intruziune in viata lor, in timp ce altii sunt vizibil deranjati de apeluri de vanzari, indiferent de cat de multa valoare ar putea oferi.

Expunerea la un targ sau expozitie ofera echipei de vanzari un nivel ridicat de acces la prospecti importanti, fara ca acestia sa aiba resentimente sau retineri care caracterizeaza vanzarile traditionale directe. Obiectiile tipice dispar deoarece clientii sunt intr-o stare de spirit axata pe achizitii sau prospectare pentru achizitii.

Elemente cheie:

 

RAILF-Romcontrola 2016

De ce să vizitezi ?

- afli ultimele noutăți
- testezi ultimele soluții
- obții rapid și cu efort minim cele mai bune oferte
- faci networking
- interacționezi numai cu profesioniști

Ce poți obține ?

- un plus de competitivitate
- reduceri semnificative la produse și soluții exclusive
- cunoștiințe ștințiifice la Simpozion
- access la informație
- o experiență profesională de excepție

Newsletters


RAILF 2016

Vizualizare

RAILF 2015

02 Octombrie 2015 - vizualizare la acest link.
15 Septembrie 2015 - vizualizare la acest link.
28 Iulie 2015 - vizualizare la acest link.
10 Iulie 2015 - vizualizare la acest link.
05 Iulie 2015 - vizualizare la acest link.
29 Iunie 2015 - download format pdf

RAILF 2014

20 Ianuarie 2014 - download format pdf
20 Decembrie 2013 - download format pdf

RAILF 2012

27 Aprilie 2012 - download format pdf
18 Aprilie 2012 - download format pdf
21 Martie 2012 - download format pdf
15 Februarie 2012 - download format pdf
31 Ianuarie 2012 - download format pdf

RAILF 2011

28 Aprilie 2011 - download format pdf
11 Aprilie 2011 - download format pdf
17 Martie 2011 - download format pdf

 


Parteneri de eveniment

Biroul Roman de Metrologie Legala
CNR-CME

Parteneri media

Automatizari si Instrumentatie
Asociatia Generala a Inginerilor din Romania
Mesagerul Energetic
Tehnica si Tehnologie
Metrologie
Technomarket
tehnica-instalatiilor
Instalnews
Revista Energia
revista-de-electricitate
ACUE
RPIA