De ce sa expui?

Sunt multe companii, atât din România, cât și din străinătate, care aleg participarea la o expoziție, târg, conferințe sau simpozioane, pentru că este plăcut, pentru că o fac alții sau pentru că este drăguț. Desigur, fundamentarea deciziei de participare pe astfel de criterii este o fundamentare la fel de solidă ca oricare alta, dar este foarte probabil ca evaluarea și eficiența participării să rămână astfel greu de realizat.

Participarea la astfel de evenimente trebuie să urmărească atingerea într-o măsură cât mai mare a obiectivelor, respectiv beneficiilor, urmărite de către expozant/participant. Categoriile generale includ vizibilitatea, credibilitatea, noi clienți potențiali, consolidarea relațiilor cu clienții existenți, prospectarea pieței, prospectarea concurenților, imaginea brandului, contractare, networking, etc.

Pentru operativitate, am grupat aceste beneficii în patru categorii largi, după cum urmează:

1. Expozițiile / Evenimentele generează lead-uri importante și reale, cu impact asupra afacerii

Prin aplicarea unei strategii corecte, orice participare la un eveniment comercial, este o oportunitate de lărgire a bazei de clienți și colaboratori, atât reali, cât și potențiali. Vizitatorii specialiști sunt de regulă motivați și interesați de produsele, tehnologiile, serviciile și soluțiile oferite de firma Dumneavoastră, iar în unele cazuri au posibilitatea de a contracta pe loc.

Față de cercetarea și alcătuirea unei baze de date din diverse surse, după anumite criterii interpretate diferit de către diversele surse de informare, vizitatorii specialiști ai unui eveniment comercial reprezintă publicul efectiv interesat de încheierea unei afaceri, pe loc sau în viitor.

Stabiliți obiective de vânzări clare și realiste pentru echipa care participă la eveniment, înainte de participare. O participare reușită poate genera o activitate de de prospectare și ofertare de câteva luni pentru echipa de vânzări.

Elemente cheie:


2. Aflați ce funcționează (și ceea ce nu funcționează)

Târgurile și expozițiile sunt bune oportunități de a afla în ce direcție merge industria. Pe parcursul unei perioade mai puțin intense faceți o vizită concurenților Dumneavoastră, încercând să aflați ce fac mai bine, mai prost sau diferit față de Dumneavoastră.

Încercați să determinați tipul de materiale promoționale de care oamenii iși amintesc, precum și cele pe care le uită. Abordați-vă concurenții din postura clientului pentru a obține liste de prețuri și informații despre cele mai noi produse. După câteva ore de cercetare, veți putea identifica strategiile de vânzări și tacticile de marketing ale concurenților dumneavoastră.

Elemente cheie:


3. Dezvoltarea și consolidarea brand-ului

Brandingul este un aspect foarte important al succesului, mai ales în industriile care depind de încredere și reputație. Expunerea la un târg sau expoziție este o modalitate excelentă de a spune industriei că firma Dumneavoastră este serioasă, de încredere și suficient de puternică pentru a susține propria prezență la evenimente și conferințe de mare importanță.

Prin fructificarea strategică a expunerii produselor și serviciilor oferite, puteți poziționa compania ca fiind parte dintr-o nișă de piață, diferențiindu-vă astfel de concurență și de produsele lor. Poziționarea standului lângă companiile "blue chip" din industria Dumneavoastră creează o imagine psihologică puternică, care poate creea asociații sugestive în percepția potențialilor Dumneavoastră clienți și concurenți.

Elemente cheie:


4. Contractați fără a fi enervant
Nu toți prospecții răspund pozitiv la telesales sau direct mailing. Unii văd marketingul direct ca o intruziune în viața lor, în timp ce alții sunt vizibil deranjați de apeluri de vânzări, indiferent de cât de multă valoare ar putea oferi.

Expunerea la un târg sau expoziție oferă echipei de vânzări un nivel ridicat de acces la prospecți importanți, fără ca aceștia să aibă resentimente sau rețineri care caracterizează vânzările tradiționale directe. Obiecțiile tipice dispar deoarece clienții sunt într-o stare de spirit axată pe achiziții sau prospectare pentru achiziții.

Elemente cheie:

 

RAILF-Romcontrola 2016

De ce să vizitezi ?

- afli ultimele noutăți
- testezi ultimele soluții
- obții rapid și cu efort minim cele mai bune oferte
- faci networking
- interacționezi numai cu profesioniști

Ce poți obține ?

- un plus de competitivitate
- reduceri semnificative la produse și soluții exclusive
- cunoștiințe ștințiifice la Simpozion
- access la informație
- o experiență profesională de excepție

Newsletters


RAILF 2016

Vizualizare

RAILF 2015

02 Octombrie 2015 - vizualizare la acest link.
15 Septembrie 2015 - vizualizare la acest link.
28 Iulie 2015 - vizualizare la acest link.
10 Iulie 2015 - vizualizare la acest link.
05 Iulie 2015 - vizualizare la acest link.
29 Iunie 2015 - download format pdf

RAILF 2014

20 Ianuarie 2014 - download format pdf
20 Decembrie 2013 - download format pdf

RAILF 2012

27 Aprilie 2012 - download format pdf
18 Aprilie 2012 - download format pdf
21 Martie 2012 - download format pdf
15 Februarie 2012 - download format pdf
31 Ianuarie 2012 - download format pdf

RAILF 2011

28 Aprilie 2011 - download format pdf
11 Aprilie 2011 - download format pdf
17 Martie 2011 - download format pdf

 


Parteneri de eveniment

Biroul Roman de Metrologie Legala
CNR-CME

Parteneri media

Automatizari si Instrumentatie
Asociatia Generala a Inginerilor din Romania
Mesagerul Energetic
Tehnica si Tehnologie
Metrologie
Technomarket
tehnica-instalatiilor
Instalnews
Revista Energia
revista-de-electricitate
ACUE
RPIA